Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

Trying not to love you.

Witajcie ;) Wczorajszy dzień uważam za bardzo udany, oczywiście największym powodem tej radości były zdjęcia. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. Na sobie mam skórzaną kurtkę, bordowe leginsy, zwykły biały t-shirt, kołnierzyk i przez ostatni czas najczęściej noszone buty ;) Jest to zestaw w którym czuję się najbardziej swobodnie. Jeśli podoba Wam się mój blog to zachęcam do dodawania go to obserwowanych i komentowania ;) Pozdrawiam ;*









kurtka - nn
leginsy - house
bluzka - house
buty - stylowebuty.pl
kołnierzyk - new yorker 

61 komentarzy:

  1. Każdy element twojego ubioru jest świetny! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam. outfit mega !
    http://turkusoweserce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie buciki !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kołnierzyk jest uroczy <3, a całośc wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie! a buty rewelacyjne!
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz ;) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Burgundy and leather rocks together!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie, lity super ; )


    zapraszam do siebie. Może coś się spodoba i zaobserwujesz? :)
    http://breatheliffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląd, mi się podoba i obserwuję :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, trafiłam tu z forum na ModnejPolce i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba Twój blog, z przyjemnością będę tu zaglądać. zachęcam również do odwiedzenia mojej strony, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu też i dodasz ją do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne legginsy <3 odcień jakiego szukam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you! Yes) Follow your blog)
    Follow me)
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, szczególnie buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty i kolnierzyk!
    fajny zestaw
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw, buty bardzo w moim stylu, sama takie posiadam jednak bez ćwieków, nad tymi się zastanawiam :)
    wpadaj wygrać ciuch u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zestawienie (; podobają mi się ćwieki, oczywiście nie na mnie, ale u kogoś ;) zauroczyły mnie Twoje buty! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczę, lubię, naprawdę lubię takie połączenia - niby zwykłe, ale jednak mają to coś :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty, ekstra spodnie ;) Genialny outfit ;) Obserwuje bloga i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za odwiedziny - bardzo mi miło. Co do stylizacji uważam, że jest świetna - po prostu niczego jej nie brakuje :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne polaczenie kolorystyczne, uwielbiam bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. so stunning!absolutely loves your boots dear!
    I follow

    loves,
    saphira-t


    OdpowiedzUsuń
  22. Jej ! Właśnie chciałam kupić sobie kołnierzyk i nie wiedziałam gdzie mogę taki dostać. Fajnie, że znalazłam Twojego bloga ^^ Czyli New Yorker , tak ? :) A ile kosztował ? :) Były jeszcze inne?

    Ekstra buciki <3 Nie dziwię się, że często w nich chodzisz :D wspaniałe <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komentarz ;)
      tak, ten kołnierzyk jest New Yorkera, kosztował 39,95 zł
      nie pamiętam czy były inne rodzaje, bo go jakiś czas temu kupowałam ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :*

      Usuń
  23. Ale groźne masz te buty! ;-)

    Fajne spodnie. Coraz bardziej mi się podoba ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. pewnie. możemy obserwować.
    ja już dodałam. teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. thank you honey, let me know when you follow and I'll follow back :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty ! ;D
    ogólnie fajny blog prowadzisz :)
    dodaję do obserwowanych :)

    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. buty masz rewelacyjne!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne buty. Zajrzyj do nas w wolnym czasie :)

    http://something-kinda-ooh.blogspot.com/

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. Legginsy świetne;) reszta też :) zapraszam do mnie http://lovelifesport1.blogspot.com/ trochę inaczej ;))))) Domi

    OdpowiedzUsuń
  31. you look amazing! Love your boots! :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  32. hej:) dzięki za komentarz i odwiedziny na blogu! chętnie będziemy śledzić nowości u Ciebie:)
    dodaję do obserwowanych!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely post! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  34. buty mega sama poluje na takie :) fajny blog, zapraszam do siebie, obserwujemy?

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko extra pasuje, też lubię takie połaczenie kolorów, pozdrawiam i zapraszam:)
    www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej!
    Kochana nominowałam Cię do Liebsten blog,szczegóły na moim blogu:)

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. thank you so much for following back honey ;)

    saphira-t


    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, nominowałam Twojego bloga do konkursu, więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. thanks for the love hon, I'm following you now :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty świetnie dopełniają całość stroju, który jest rewelacyjny :)

    Spodnie mają super kolorek :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń